• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 30 تیر 1398
کد مطلب : 67292
+
-

وداع مردم شهرکرد با شهید مدافع امنیت

آیین وداع با پیکر شهید «قربانعلی امیدی ارجنکی» شهید مدافع امنیت کشور، جمعه شب در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد.
به گزارش ایرنا، در این آیین که در حاشیه شانزدهمین شب از طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی دینی برگزار شد، خانواده شهید و جمعی از همرزمان و مردم چهارمحال و بختیاری به عزاداری و نوحه‌خوانی پرداختند.
تشییع پیکر مطهر این شهید مدافع امنیت روز جمعه در شهر فرخشهر چهارمحال و بختیاری که محل سکونت وی بود، پس از اقامه نمازجمعه، با حضور مردم برگزار شد.
همچنین آیین تشییع شهید امیدی ارجنکی روز شنبه 29 تیرماه از مقابل امامزادگان دو معصوم شهرکرد و ویژه‌برنامه تشریفات نظامی با حضور همکاران نیروهای انتظامی و خانواده شهید در محل مقر فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد.
پیکر مطهر این شهید ساعت ۸:۳۰ صبح روز شنبه ۲۹ تیرماه پس از قرائت نماز توسط نماینده ولی فقیه در استان از میدان امامزادگان دو معصوم تا میدان دوازدهم محرم روی دستان مردم استان تشییع و سپس در گلزار شهدای شهرکرد به خاک سپرده شد.
سروان امیدی ارجنکی از نیروهای خدوم نیروی انتظامی روز ۲۶ تیرماه در درگیری با اشرار در استان سیستان و بلوچستان، شهرستان فنوج، به شهادت رسید.
وی متولد ۳۰ شهریورماه ۱۳۶۰ بود که در مهرماه ۱۳۸۰ به استخدام نیروی انتظامی درآمد و پس از ۱۸ سال خدمت به عنوان حافظ امنیت کشور به شهادت رسید.

این خبر را به اشتراک بگذارید